Hoppa till innehåll
Anime.se

Ninjagi


Alcarcalimo
 Share

Rekommenderade inlägg

Inte illa. Hennes högra bröst ser overkligt ut. Du har tecknat konturen av den den högra delen (för henne) av bröstet, fast egentligen så borde du ha teknat konturen av den nedre delen av bröstet.

 

Här är en enkel bild av av jag menar. Gjorde den i paint, min egen dator har fjantat till sig och måste fixas, annars hade jag gjort en teckning.

bb.jpg

Den vänstra cirkeln är hur du har gjort, det röda i cirkeln är linjen du tecknat. Den högra cirkeln är vad jag föreslår istället. Hoppas det går att förstå vad jag menar. ;)

 

Jag föreslår också att du antingen tar bort eller gör mindre strecket på halsen som ska vara senan, eftersom det ser mer feminimt ut så.

 

Jag gillar det lilla djuret hon har på axeln! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Perspektivet är fel hennes vänsterfot som är längst bort från åskådaren är lägre än det högra vilket är helt omöjligt om hon inte står på något högre plan med vänsterfoten vilket du inte tecknat och därför inte finns!

 

vänsterfoten är oxå väldigt platt!

 

annars bra potential!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ninjatest.jpg

såhär menar jag, hennes vänsterfot är längst bort från åskådaren och därav helt omöjligt att den kan vara längre ner än foten närmast åskådaren!

 

det skulle kuna gå omon böjer benet bakåt och därav är längre bort från åskådaren, men det ser inte t som det här pga att högerfoten är större än vänsterfoten!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...