Hoppa till innehåll
Anime.se

(Skriv inget här)


tomado
 Share

Rekommenderade inlägg

hm jag tror jag är lite neutral hära. Men asså ja visst var det fult av han att ta ditt koncept Hellis MEN för faen ta det här som ett fans bevis på att han är en fet låga som verkligen tänder på din serie! Jag är också lite emot dig Tomado när du skriver in massor av namn och bara ändrar anime.se till anime.ze , desutom verkar det som att bara göra det "coolt"

Själv har jag tänkt att kanske göra en anime[dot]se baserad serie. Som jag själv ska köra lite mera story. Men men nu ska jag inte framföra mitt dröm project här i din tråd. Men eftersom jag ska försöka hjälpa dig så skriver jag ändå lite >.>

För att få den (mitt serie projekt alltså) att verka så orginelt som möjligt tog jag och klämde fram något lite orginelare än anime.ze , nämligen DOT (Doll Of Terror) Som är ungefär som anime.se:

- Med en virtuel värld.

- Feta slags mål med häftiga vapen.

Och desutom att göra egna namn är ett ganska måste om du inte skickar ett PM eller frågar över en Chat Program och tillstånd att använda deras användar namn. Att jag inte nämner att fråga någon över en tråd är för att inte leda dig till ett liv som sp@mmer som jag var förut innan jag fattade vad ordet regel bettyde.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...