Hoppa till innehåll
Anime.se

Haruno Sakura


SkuttyWan
 Share

Rekommenderade inlägg

En snabb skiss för att vila ögonen från TV:n och Crazy Taxi till Dreamcast för några veckor sedan har med hjälp av Photoshop förvandlats till ett färglagt spektakel. Tänkte att jag lika gärna kunde posta spektaklet här, då det var ett tag sedan jag förpestade forumet med mina bilder. ;)

 

SakuraCOLOUR.jpg

 

Vill man se skissen så får man masa sig till min deviantart, http://skuttywan.deviantart.com/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker personligen bättre om skissen, men har iofs en liten grej för svartvitt också. :P

 

Vad gäller bilden för vilken tråden skapats, så gillar jag förstås den också. Färgläggningsstilen är ganska simpel, och annorlunda. Egen. Dessvärre ser den lite småfunky ut här och där, kan inte placera var, men känns som det, ändock en helt okej bild.

 

Hennes forehead protector, ser lite platt ur. Att markera en liten kant på den kanske vore en god idé. Att slänga in lite veck i det blå bandet vore nog också bra.

 

Eventuellt att man borde låta ryggen gå kanske 1cm längre bak också, så kroppen blir ytterligare lite tjockare än halsen.

 

Håret bakom bandet är riktigt mysigt. :)

 

Ögonen är väldigt härliga, och näsan likaså.

 

Skuggningen på halsen gillas också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Marcus: Du kommer alltid med bra kritik (om än kanske lite mycket va? ;P)

Mjo, färgläggningen på håret är ingenting att direkt hurra för, men jag måste säga att jag för en gångs skull är nöjd med ansiktet och dess skuggning, vilket jag inte blir ofta. :)

Forehead protectorn är lite stel ja :/ Fast du vet ju själv hur trött jag var på bilden mot slutet när jag färglade den.. ;) Vilket iofs inte är en bra ursäkt, men iaf :/

Tackar och niger för kritiken ^-^

 

Izzy: Tack! :)

Hur menar du med att markera linjerna? o_O Säg säg! ^^; *missar aldrig en chans till att bli bättre*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...