Hoppa till innehåll
Anime.se

SepeMulles Galleri! En ny bild! ^^ 3/3 -2005


sepeMuLLe
 Share

Rekommenderade inlägg

Tjejen är för fet, hennes midja ska gå in mer.

 

Fet?! Icke. Det är nog istället så att höfterna kunde vara lite bredare för att ge lite mer kvinnliga former.

 

tack, det var nog det jag tänkte också. men så kommer han o snackar om fet ^^ snacka om skruvade ideal :P aja ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håret ska väll vara åt andra hållet eftersom hon hopparåt ett håll...

 

jaja men anime figurer brukar nog aldrig fåslut på spray:/

 

Nja, men i och med att hon rör sig nedåt med kroppen, (glömde sätta dit "jack" så att det ser ut som det är lite fart" men meningen var att hon skulle vara påväg ner. så då stämmer det med håret ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den nya bilden var väldigt snygg! Fast armarna borde vara mer...hittar inget bra odr för det... Men man borde se armhålan, och händerna borde vara vridna inåt. Åtminstone om jag förstår "posen" rätt. Jag är gymnast, så jag vet hur det ser ut :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den nya bilden var väldigt snygg! Fast armarna borde vara mer...hittar inget bra odr för det... Men man borde se armhålan, och händerna borde vara vridna inåt. Åtminstone om jag förstår "posen" rätt. Jag är gymnast, så jag vet hur det ser ut :)

 

tack ;D det ska jag tänka på nästa gng ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Den nya bilden: Jag tycker definitivt att du har förbättrats! Tycker om färgerna också. Det enda jag har att klaga på är sättet benet sticker ut ur armhålan på henne. Jag tror att bröstet borde ha tryckts ihop mera... och så ser perspektivet på den bakåtvridna armen lätt överdriven ut, riktigt så avsmalnande borde den nog inte vara.

 

Hoppas jag inte lät gnällig.... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den nya bilden: Jag tycker definitivt att du har förbättrats! Tycker om färgerna också. Det enda jag har att klaga på är sättet benet sticker ut ur armhålan på henne. Jag tror att bröstet borde ha tryckts ihop mera... och så ser perspektivet på den bakåtvridna armen lätt överdriven ut, riktigt så avsmalnande borde den nog inte vara.

 

Hoppas jag inte lät gnällig.... :rolleyes:

 

hehe nej då. bra med kritik ;) mjo jag ska kolla in det du nämde o se om jag kan fixa till nått :D tack så mkt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...