Hoppa till innehåll
Anime.se

SepeMulles Galleri! En ny bild! ^^ 3/3 -2005


sepeMuLLe
 Share

Rekommenderade inlägg

NU är tråden uppdaterad med en ny bild ! ^^ så snälla låt inte denna tråd dö en gång till :D... ge gärna kritik, tips what ever :D aja, nu till bilderna:

 

pos10ty.gif

 

(relativt gammal nu :P)

 

 

 

withbg0ng.gif

 

(Denna bilden är den första jag gör med färglagd bakgrund ^^ så den är lite ful ;D .. )

 

 

http://img27.exs.cx/my.php?loc=img27ℑ=magicchar4nz.png

 

någon form av magiker. (denna ville imageshack att jag skulle länka.. antagligen för att filen var för stor :P

 

 

samuraitjejliten5tz.gif

 

Detta är altså den nya bilden :D vet att svärdet ser lite knöligt ut och jag är inte helt säker på färgerna men men.. ^^ nån annan kritik? snälla.. KRITICERA! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svärden ser lite ojämna ut, ungefär som att nån har misskött dom ganska kraftigt, och vänstra armen ser helt "vriden" ut. Annars tycker jag att det ser ganska bra ut.

 

mjo, slarvade lite med svärden ^^ men armen fattar jag inte va du menar ^^ menar du vänster i bilden eller hennes vänster ? :D (testade posen innan och det var mest naturligt att ha "hennes vänster" åt det hållet :D men förklara gärna så ska jag se om jag kan fixa till ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående armen...hennes vänsterarm. Shit, jag är urusel på att förklara...kan inte ens förklara för mig själv vad jag menar den här gången XD, men jag ska se om jag lyckas få ihop nån förklaring^^

 

om det nu var hennes vänster arm så har jag ändrat på skuggan så att den inte ska se vriden ut ^^ kolla nu ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det jag tror är fel med vänster armen är att klädesplagget (vaf*n det nu kan heta) typ går in i armbågen istället för att ligga på armen. på så sätt påminner armen lite om en kanadensisk arm i southpard XD. men annars tycker jag att bilden e skitbra

 

vet inte riktigt om ni förstår vad jag menar men det är något åt det hållet iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det jag tror är fel med vänster armen är att klädesplagget (vaf*n det nu kan heta) typ går in i armbågen istället för att ligga på armen. på så sätt påminner armen lite om en kanadensisk arm i southpard XD. men annars tycker jag att bilden e skitbra

 

vet inte riktigt om ni förstår vad jag menar men det är något åt det hållet iaf...

 

hm.. förstod inte riktigt. altså "arm pads":en är det du menar ? ^^ fattade dock inteva du menade med "går in i armbågen" ... hehe, men men ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Tja jag är också kille, men halsen var nog för grov i mitt tycke.

 

Också den nya bilden: Mycket fin. Hon har lite mer kurvatur på midjan vilket den första inte hade så mycket av.

 

Du har verkligen fångat ögonblicket i rörelsen om man säger så. Men varför har dom inga munnar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja jag är också kille, men halsen var nog för grov i mitt tycke.

 

Också den nya bilden: Mycket fin. Hon har lite mer kurvatur på midjan vilket den första inte hade så mycket av.

 

Du har verkligen fångat ögonblicket i rörelsen om man säger så. Men varför har dom inga munnar ;)

 

mjo , den halsen spökar lite ^^ orkade inte göra nån mun ;) ska göra en då jag orkar ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...