Petus Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 nån mera som har sett den här serien, va tyckte/tycker du om den? Har sett de 5 första avsnitten (av 12) och tycker serien är väldigt rolig faktiskt. fast det finns dock några nackdelar, lite för mycket ecchi och läraren är typ den som förstör serien mest av allt faktiskt. det skulle kunna vart en skolelev som hade den rollen istället tycker jag faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Har sett den samt season2 och tycker väl att de var okej. Det finns rätt underhållande humor i vissa inslag och jag har inga problem med ecchi, men jag tyckte att handlingen var lite sisådär. Inte riktigt min typ av serie, men den duger. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Jo den är bra, jag har sett hela serien (alltså båda sesongerna). Jag gillar humorn, men jag har alltid varit svag för lite "etchi" humor. *Fick en väldig lust att se om serien av någon anledning. VARNING SPOILER FÖRLJER HÄR UNDER: Min favoscen hittils är i slutet på sesong 2 när Slash slitter sig ut ur medaljongen och anfaller de "onda" snubbarna, fy fan vad jag var nöjd efter jag så det >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg