Ryuji Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Hej! Vad är Avatar? Såg att någon hade titeln "Årets Julavatar 2004" + att jag har sett att många skriver Avatar. Så, vad är nu Avatar? Tack XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Den lilla bilden under ditt användarnamn. Konstigt att du har en avatar utan att veta vad det är. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Avatar är bilden som visas bredvid inlägget. Under användarnamnet. Min avatar är tennisbollen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Den lilla bilden under ditt användarnamn. Konstigt att du har en avatar utan att veta vad det är. :D Hihi.. Visst är det skumt ;D. Tack så mycket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Hehe, nån mer än jag som tycker att sidan likanar gaiaonline? :D Med avatars och allt...Fast den här sidan verkar bättre!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 du um . . . det här är ett forum. antagligen är gaia online det med xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 du um . . . det här är ett forum. antagligen är gaia online det med xD Alltså, nu var det inte så jag menade ;) Jag menar hela sidan liksom! :D Fast nu efter att de gjort om så är det inte riktigt lika likt gaia längre ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Jag menar hela sidan liksom! ;) Kanske för att sidan förut var ett standard PHPBBS. Det finns tonvis med sajter som använder PHPBBS och använder standardutseendet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Jag menar hela sidan liksom! :D Kanske för att sidan förut var ett standard PHPBBS. Det finns tonvis med sajter som använder PHPBBS och använder standardutseendet. Hehe, det var inte precis så jag menade...men det spelar ingen roll B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg