tomado Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Jag hade inget o göra så jag skapade den här tävlingen tidigare^^! Detta är en teckningstävling som går i 2 delar. Man behöver inte delta i alla delarna(om man inte vill förstås!^^). Del 1:Den här bilden ska föreställa två personer som gör upp med någonting exempel: 2 riddare strider mot en drake. [EDIT]Ni får även måla 2 krigare som gör upp med varandra. I den här delen får ni använda er av alla metoder, det behöver inte heller vara mangastil. Del 2:Den här bilden ska flera personer måla, ni får vara 2-4 st som gör samma bild! Bilden ska föreställa en grupp krigare, vänner, lärare(LoL). I denna delen får ni använda er av alla metoder och det behöver inte vara mangastil här heller. Bilderna döms efter känsla, snygghet o sånt Domare:Om någon skulle vilja vara domare, skicka mig ett PM! Pris: Har jag inte kommit fram till än, blir förmodligen samma som i Vintertävlingen. [Ändrad]Deadline: 3 April blir nog bra...Så tills dess, får ni brassa på med bidrag!^^ Så, då är väl allt förklarat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 3e mars? Det är ju typ en vecka dit. Ge det iaf. 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 haha tomado jag komemr nog vara med men du tredje mars HAHHAHAHA ää du tokig? Du måste ju ge minst en månad om du ska nappa några ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Oj! Tänkte att det var början a Februari! Ändrat till 3 april Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 HAHAHAH okej de låter väl bra det ja ska vell göra nån bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 ska man lägga in bidragen här på tråden eller Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 ska man lägga in bidragen här på tråden eller Ja, ni ska lägga in bidragen i denna tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Här är ett litet bidrag, jag brukar inte färglägga eftersom jag är lat så jag kan alltid skylla på det eller möjligen att jag använder det eminenta programmet Paint. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Håkan, som jag har förstått det så ger du det bidraget till del 1 av tävlingen?? Men nu är det så att det ska vara 2 krigare som gör upp med NÅGOT ANNAT. Men, det är ok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Hrm, tja jag fick inspiration till att dra upp en duell, jag läste inte ordentligt eftersom tävlingen verkade så lik den duell-tävling som utlystes i höstas och jag utgick ifrån att det var typ samma grej, beklagar. Men om det inte dyker upp andra bidrag kanske jag vinner ändå? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 Det är svårt att teckna krigare, det bara är det. För mig iaf, därför kanske det hade varit bra om du hade gett dem/oss lite mera spelrum... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet april 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Nää, jag glömde bort denna tävlingen, imorrn ska alla(en då men) bidrag vara inne... Det ser ut som om Håkan vinner... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Om man bara fått mer tid på sig och åtminstånde en grej till att välja på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg