Gäst Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Jag tycker att sidan liknar gaiaonline väldigt mycket, det är positivt eftersom att den är på svenska ;) Men jag undrar en grej, har den som gjort uppläggget och så en annan sida på nätet? För jag har nämligen läst "Kan du din manga?" På nån annan sida innan :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 För jag har nämligen läst "Kan du din manga?" På nån annan sida innan :S Var då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 För jag har nämligen läst "Kan du din manga?" På nån annan sida innan :S Var då? Jag vet inte riktigt....Det var på nån fansida om manga nånstans >_< Jag hade inte sett den här sidan då så jag tänkte inte på att skriva upp addressen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg