Zerox Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Vad tycker ni om denna, enligt mig, underbara anime-serie? Dock har jag inte mycket att jämföra med förutom Pokémon och Sailor Moon. Förresten, skulle ni vilja tipsa om andra bra animes när ni ändå håller på? Gillar konflikter, helst ska det finnas någon verklighet i det (ej demoner och dylikt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Död åt engrish! Annars är den bra, älskar musiken, specielt introt. Dock tycker jag huvudpersonen är lite fjantig och borde visa lite stake ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Beck är helt underbar. Nu är det bara att hoppas att de gör mera avsnitt än de 26 som är planerad. Eps 26 skall vara kring Vol 10 i mangan. Mangan är uppe i 21 volymer just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Jag gillar Beck väldigt mycket. Helskön serie. Rekommenderas till alla. Det är roligt med en anime om musik. Hoppas det kommer fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg