Hoppa till innehåll
Anime.se

Ett galleri till


swan
 Share

Rekommenderade inlägg

Hehe, om inte jag misstar mig spelar du eller har spelat Magic, necro är cäldigt likt kortet necropotence^^
reagerade på samma sak, letade fram mitt kort ur leken och det är helt solklart en rak avmålning. inget större fel med det egentligen, men bra om man nämner sånt ifall man blandar det med saker man målat själv. är det något av det andra du målat av också..?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar den onda nissen mest, kanske för att han ser så fruktansvärt ond ut :P. Det är antagligen för att han inte har några pupiller. Kläderna på katanagirlen verkar ha mycket skrynklor. Men du har potentioal helt klart.

 

Hm... Necropotens... låter lite... Jag vet att potens betyder "styrka", men man börjar ju undra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, om inte jag misstar mig spelar du eller har spelat Magic, necro är cäldigt likt kortet necropotence^^

 

Tycker det ser rätt bra ut, gillar 4:e bilden, hehe

 

ja vet att det är ett magic kort, försökte teckna av den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den tredje och den sista bilden var ju grymt bra! De övriga ser lite hafsigare ut, och vecken i kläderna ser lite konstiga ut...särskillt på flickan.

jag har ju trots allt bara tecknat manga i 4 månader, men jag ska ta mig tusan bli bättre, särskilt med att tucha :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...