Hoppa till innehåll
Anime.se

En liten bild i paint.


Psyco Cat
 Share

Rekommenderade inlägg

Höfterna ser väldigt smala ut i jämförelse med de relativt breda axlarna. Och så är hon smal som, jag vet inte vad, jag tror att der är "inböjen" vid midjan som gör att det ser ut så, i förhållande till vad naveln sitter så borde den inte vara så kraftigt svängd.

 

Ta detta som konstruktiv kritik, och inte något annat. Jag tyckte den var fin i alla fall, och den är förmodligen hundra gånger bättre än jag kan göra i paint.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va väl ganska så fin... men färgerna va fula.... passar inte alls! liksom vad tänkte du på????

 

jag tycker inte det är nått fel på färgerna, tycker dock att den var lite kantig men det är inte konstigt om den är gjord i paint ;) bra jobbat tycker jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va väl ganska så fin... men färgerna va fula.... passar inte alls! liksom vad tänkte du på????

 

Vissligen alla kan inte tycka om mina färg val. I alla fall gillar jag inte rosa med det märks nog inte efter som jag använder den färgen rätt ofta i mina bilden eller liknade, och så som i denna text.

 

Så vad för färger vill du ser den i?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker inte det är nått fel på färgerna, tycker dock att den var lite kantig men det är inte konstigt om den är gjord i paint ;) bra jobbat tycker jag :)

 

Tack men man kan göra väldigt mjuka former i paint med. Om man nu har tiden och årka vara så petig eller vad man vill kalla att.

Men jag gillar kantigheten och det var den jag var ute efter med.

Men Tack för orden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är på tiden att Majin_Vegeta lägger upp sina egna bilder, eller ändrar sin attityd. Du måste ju förstå att vi tycker du är lite väl självsäker när du aldrig säger ett gott ord om bilderna, utan bara klagar.

 

Det är mycket möjligt att du är jättebra på att teckna, det är också möjligt att du är dålig. I båda fallen har du största rätt till att uttrycka dina känslor för bilden. Men du borde lära dig att folk inte utvecklas om de bara får höra dåliga saker. Man bör leta rätt på saker man tycker är dåliga, men också ge beröm för det man tycker är bra.

 

Konstruktiv kritik behövs för att man ska kunna utvecklas i sitt tecknande, men kritik är inte bara dåliga saker, utan även bra. Det är att säga sin mening om bilden.

 

Ojoj, vad långt det blev, men jag var tvungen att få ur mig det där....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va väl ganska så fin... men färgerna va fula.... passar inte alls! liksom vad tänkte du på????

 

Majin, jag kommer snacka med moderatorerna om du inte ändrar din jävla attityd. du har absolut ingen some helst att säga, ingen form av tips inget annat än mindre fula, ellr "vad tämkte du på"

 

Först och främst:Du sak ge konstruktiv kritik, eller inte alls. Berrätta så gott du bara kan om hur personen i fråga kan förbättra sina bilder vad han ska tänka på.

 

2: Posta egna bilder, visa att du har grund för din kaxighet.

 

 

-Hellsinger, Artsquad-

 

_____

 

ps: Nice bild Pchycokitten^^ Jag krittar senare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som izzy sa, väldigt tunn person... sen så får jag epilepsi av din rosa text, enda som saknas är att den blinkar, helst i 12 olika färger...

 

Höfterna ser väldigt smala ut i jämförelse med de relativt breda axlarna. Och så är hon smal som, jag vet inte vad.

 

but hey, guys like anorectic girls!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...