Hoppa till innehåll
Anime.se

Göra "egna" tavlor!


Rich
 Share

Rekommenderade inlägg

Efter att jag röjt lite i mitt rum tyckte jag att det behövdes lite nytt på mina väggar. Efter jag satt upp diverse icke-uppsatta planscher blev det några kala fläckar över, perfekta för taveluppsättning. Jag bestämde mig då för att "göra egna". ;)

 

Efter att ha fått lite tips på fräcka bilder hittade jag en som jag tycker är jäkligt nice: http://hem.bredband.net/b146413/037-038_akira.jpg

Jag redigerade den lite, skrev ut den och ramade in den. Så här blev resultatet:

 

akira_tavla_300.jpg

Bilden är klickbar

 

Jag blev väldigt nöjd med slutresultatet. :) Så det är ett tips om ni har tråkigt eller känner för hänga upp något nytt. Bilden är utskriven på ett vanligt fotopapper som går att köpa lite varstans, utskriften blir faktiskt mycket bättre. Ramen är köpt på Åhlens.

 

Ha det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Överskottsbolaget har ramar i flera stilar och storlekar, väldigt billigt.

 

Jag har förut skrivit ut och satt upp bilder men just nu är väggarna så fulla att jag knappt har plats för alla mina planscher och bilder.

 

Förstorade även (hos fotograf) en gruppbild från ett cosplaytillfälle och ramade in. Fint och personligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...