Angel83 Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 När jag var liten tittade jag på mycket anime, men speciellt en. Men jag vet inte vilken det var. :( Det var ett gäng tjejer (3tror jag)på ett rymdskepp och den ena blir senare med barn, som växer ovanligt fort när det kommit ut. Är det någon som kan ha en ide om vilken det är så hör gärna av dig, för jag vill gärna se den igen!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Har du någon aning när du såg serien, filmen ? 80-tal, 90-tal ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Lite mer beskrivning av tjejerna eller vad som helst annars? Vilka hårfärger hade de, hur var rymdskeppet osv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Tjejligan (Gall force) kanske... (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel83 Skrivet mars 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Jag såg den i mitten på 80-talet. Jag kommer tyvärr inte ihåg så mycket av den förutom att dom slogs mot monster och tjejen som får barn. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg