Hoppa till innehåll
Anime.se

Ny tävling?


Doddis
 Share

Rekommenderade inlägg

Vad sägs om att någon kan sätta igång en tävling? Alltså en RIKTIG tävling som hålls av Anime.se så att en riktig mästare kan kåras. Det har ju hänt att en eller annan användare postat ett försök av en tävling men jag är sugen på en ordentligt organiserad tävling nu. Såååå ni kan ta och fortsätta diskutera det här i den här tråden tack men spama för guds skull inte ned den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det hade varit kul. Men jag höll ju i den senaste^^

 

Hehe, den avr åtminståne enlig mig ganska lyckad... men kanske någon av moderatorerna kunde dra igång något så det verkligen blir en riktig, som Doddis så snällt redan har påpekat! *härmapa*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vissa delar av sidan är fortfarande under uppbyggnad, men i tid med att den börjar bli färdig så kommer det förhoppningsvis komma in mer reklam. Med inkomster från det skulle vi kanske få över en slant från serverkonstnaden, och med de pengarna i så fall annordna riktiga tävlingar med priser och annat trevligt.

 

Annars så har ju Herids tävlingar varit rätt lyckade, och han är ju moderator. Men ja, större tävlingar kommer förhoppningsvis inom en ganska snar framtid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...