Hoppa till innehåll
Anime.se

DNAngel - animen


Kuroneko
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag vet att det säkert finns en liknande tråd, men hoppas det inte gör nåt ändå.

 

Jag köpte första vol. av DNAngel animen och jag tycker inte alls den är så dåligt som jag hört snarare läst att många tycker. den var bra och rätt fin också. Jag undrar egentligen vad ni inte tyckte om hos den.

 

Iallafall min fråga är hur många vol./dvder finns det??

 

Skulle vara bra att veta, dessutom kan ni ju skriva vad ni inte tyckte om hos den, för jag har förstått att majoriteten inte tycker om animen. Men ni kan ju också skriva vad ni tycker om hos den!!

;)

HAVE A NICE DAY!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett hela serien och det enda jag kan säga är att jag blev besviken på den.

Eftersom den var mycket sämre än vad jag hört att den ska vara, konstigt att den är så känd.

 

Den kändes alldeles för kort, fast egentligen var den rätt så, okej.

Men bara det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nae, det är inte så konstigt att den är så populär bland många. Just pojke-gillar-flicka-flicka-gillar-annan-pojke Ala Trianglar hit och dit-konceptet går hem hos väldigt många, och jag tycker att just den här serien gjordes bra och skapade en personlig och trevlig stämning.

 

Eftersom du bara sett volym ett, så tänker jag inte avslöja ngt förutom det att om du tyckte om det du såg, kommer du nog fortsätta gilla den.

 

Jag personligen gillade serien väldigt mkt, vilket jag inte trodde jag skulle göra. Musiken bidrar till väldigt skön stämning!

 

Det som går att klaga på är väl Niwas röstskådis, hon är inte dålig, men jag tycker helt enkelt rösten är rätt jobbig att lyssna på. Passar visserligen in hyffsat på karaktären, men dem borde hittat ngn annan. Inget som förstår serien dock ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...