Hoppa till innehåll
Anime.se

En fråga om Cowboy Bebop (spoiler)


Erkefiende
 Share

Rekommenderade inlägg

En snabb fråga här, alla som vet svaret skriv det så en speciell krabat fattar sanningen.

 

Jag vet att i avsnitt 24 så går Ed iväg precis i slutet, och de andra äter ägg.

Vart går Ed?

 

Till sin farsa för att bo med honom, eller bara för att gå iväg och kröka?

 

(Desperat)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var tvungen att smygkika på avsnitten för att minnas :) Väldigt skön låt som spelas där måste jag säga :P

 

Jag tror inte att Ed gick iväg för att leva med farsan, utan snarare för att leva som förr, innan han träffade Spike och gänget. Spelar nog ingen större roll, men det är vad jag tror. Ed skulle nog dragit iväg med farsan tidigare då, när han frågade förr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var tvungen att smygkika på avsnitten för att minnas :) Väldigt skön låt som spelas där måste jag säga :P

 

Jag tror inte att Ed gick iväg för att leva med farsan, utan snarare för att leva som förr, innan han träffade Spike och gänget. Spelar nog ingen större roll, men det är vad jag tror. Ed skulle nog dragit iväg med farsan tidigare då, när han frågade förr.

 

är inte Ed en hon?? är det bara jag som har fått för mig det?

men annars tror jag att du har rätt. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har alltid romantiserat slutet lite, jag tror nämligen Ed och Einsten går ut för att göra nya roliga äventyr ihop och att de lever i lyckligt tillsammans en väldigt lång tid. Tycker det är bra att låter henne gå faktiskt, så de sista avsnitten kan vara lite mer allvarliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var tvungen att smygkika på avsnitten för att minnas :) Väldigt skön låt som spelas där måste jag säga :P

 

Jag tror inte att Ed gick iväg för att leva med farsan, utan snarare för att leva som förr, innan han träffade Spike och gänget. Spelar nog ingen större roll, men det är vad jag tror. Ed skulle nog dragit iväg med farsan tidigare då, när han frågade förr.

 

är inte Ed en hon?? är det bara jag som har fått för mig det?

men annars tror jag att du har rätt. =)

 

 

Du har så rätt så :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har alltid romantiserat slutet lite, jag tror nämligen Ed och Einsten går ut för att göra nya roliga äventyr ihop och att de lever i lyckligt tillsammans en väldigt lång tid. Tycker det är bra att låter henne gå faktiskt, så de sista avsnitten kan vara lite mer allvarliga.

 

I second that mate! : )

 

Jag gjorde precis lika dant i stort sett. Det är lite difust, och det gillar jag ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...