Hellis Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 http://photobucket.com/albums/v259/Hell ... =kyoto.jpg Kritt välkommen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Jävligt snyggt ska du veta hellis, men nu börjar det gå överstyr, han liknar Hatake Kakashi alldeles för mycket nu. Så det är det som är minuset med denna, designen på honom. Annars ser det mycket snyggt ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Du blir bättre och bättre med den här karaktären, men som Vicious sade så är desingen väldigt likt Kakashi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Din bästa bild på länge hellis, gillar den skarpt!! speciellt.. tuschen (ink) Vilken sorts Ink använde du?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 T.T Jag vet... Men det var omedvetet.. Hade inte tecknat honom på ett tag så jag visste inte riktigt hur jag hadde tänkt teckna honom innan >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg