TomWolf Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Inspirerad av Hellsingers inlägg "Hellis leker med smudgetool" kände jag att jag ville leka lite med smudgetool också. Rätt kul faktist =) TomWolf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juni 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 Var fint.. Föreställer det rökmoln på natten mot en natthimmel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TomWolf Skrivet juni 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 *ler* Faktum är att det föreställer en man men det är det inte alla som ser. Vissa tycker att det är väldigt tydligt medans andra inte ser det ens om man försöker förklara....vet inte vad det beror på. Hade en dikt med när jag gjorde den: -------------------------------------- As the fog closes in, as they say The storm is just coming I am scared every day That the night is to far away You see Im blind, to what is not Everything is a blur And it is all just to hot Atleast all and everything I got The darknes is overwhelming me -------------------------------------- Men rökmoln funkar också ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juni 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 Okay, nu har jag försökt länge och försökt fått till det till en man. men nej, jag ser det nog som ett rökmoln. Men fin dikt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg