Hoppa till innehåll
Anime.se

Law of ueki


grunt
 Share

Rekommenderade inlägg

Har ganska nyliggen börjat se på Law of Ueki, och jag måste säga att jag älskar den. Det är shonen så det ryker om det, i stil med Naruto, Shaman king bleach, eller vad man nu tycker om, förutom att det är så fruktansvärt mycket löjligare.

Storymässigt är det grymt dåligt, de slåss, det finns lite fina buskap och all form av bakgrund är väl mest för att förklara varför det slåss, men trots detta tycker i alla fall jag att den är rätt charmig.

Den har en väldigt dålig humor i sig som jag själv verkligen älskar och allting är så fånigt ibland att man bara måste älska det, och vissa karaktärer är ursköna.

 

Någon annan som sett den, och vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg de första två avsnitten för några månader sedan, men det enda jag gillar är ärligt talat början av openingen. Själva serien känns mest fjantig och fylld av dåligt röstskådespeleri. Sorry, men Law of Ueki skramlar inte ihop många poäng från mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...