Hoppa till innehåll
Anime.se

El Hazard


Lasse_Kroner
 Share

Rekommenderade inlägg

Öhhh andra sesongen av vilken El Hazard serie?

El Hazard är lite som Tenchi, en massa olika serier om typ samma sak med samma personer, men där serierna utspelas sig separat från varanda.

Gissar på att de olika El Hazard serierna du sett inte hänger ihop, kanske har du fått tag på ses 1 av en av serierna och sedan ses 2 av någon av de andra serierna.

 

Länk

 

kanske kan hjälpa till att reda ut det.

Själv såg jag El Hazard för så länge sen att jag inte ens vågar gissa vilka El Hazard jag sett, men kommer ihåg att det var en småmysig serie att titta på :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe ta inte i så du spriker nu SFush El hazard är inte så komplicerad som du säger att den är den enda serien som inte hör ihop är El hazard wanderers dom andra ska man Se så här

1, El hazard ova 7 st

2, El hazard magnificent world

3, El hazard Alternetive world 1 och 2

 

Personbligen så tycker jag att man bara behöver sew El hazard OVA 1 alltså första... Du fattar nog om du ser den först ;)

 

Och du Har sett El hazard Wanderers.. och den har inte med nån annan att göra med...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...