Petus Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Vilka lyssnar på det här bandet? Själv gillar jag Moderater, Byråkrater, Ekonomer o fantomer bäst av deras låtar, fast alla är bra enligt mig iallafall. och fråga mig inte om vilken stil det är, det har jag inte en anining om, lyssnar på det som låter bra, o skiter i om det är punk osv. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Hoho, inte nått band som jag lyssnar själv på sådär jättemycket men iaf... Om du gillar CC så kanske du borde lyssna på nått med tex ksmb, köttgrottorna, kriminella gitarrer osv. Och: skulle det vara nått fel på punk eller :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Nepp, inget fel med punk ;) (och dom som gillar green day kan sluta säga att dom gillar punk) Ok ontopic nu... Har inte hört nåt av banden men är det punk vi snackar om så rekommenderar jag: Totalt J*vla Mörker Skitsystem De Lyckliga Kompisarna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg