F.d. medlem Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Jag är som besatt i musikspel för tillfället. Mestadels sitter jag med DJMAX och o2jam. Jag har börjat fundera på hur många musikspel som finns där ute. Hjälp mig att sätta ihop en lista bara för skojs skull. Dessutom skulle jag vilja att ni skulle tipsa om lite mindre kända musikspel därute, helst för PC, som jag kan sitta med. ;) Här börjar listan; DJMAX - PC | Kasu's tråd på anime.se o2jam - PC DDR / Stepmania - Multiplatform Beatmania - ? Donkey Konga - NGC Singstar - PS2 Elektroplankton - NDS Eftersom folk nämner fler titlar så kommer jag att lägga till. De som har lust att leta upp kan även svara med länkar till officiella sidor o.s.v. Mer musikspel åt folket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Om man bara ska namedroppa lite konsoll-musikspel Popn Music DC/PSX/PS" Puyo puyo da DC Ddr DC/PSX/PS2/XB/GC Martial Beat PSX Guitar freaks PSX/PS2 Dance uk PS2 Aerobics Revolution PS2 Britneys dance beat PS2/GBA Popn music DC/PSX/PS2 Drummania PSX/PS2 Taiko no Tatsujin PS2 Karaoke Revolution PS2 Daigasso Band brothers DS IIDX PS2 Keyboardmania PS2 Para para paradise PS2/DC Bust a groove PSX Crazy Hit PSX Parappa the rapper PSX/PS2 Vib ribbon PSX Mojib ribbon PS2 Um jammer PSX och förmodligen hur många andra som hellst jag inte kommer på just nu... postar väl fler när jag har tråkigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Holy moly det var en fin lista. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Vi har även taiko no tatsujin, ett trumspel av namco till PS2 *Ior som dör på Bethovens femma hela tiden.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Iofs så skrev jag ju det spelet i listan jag postade också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Oops, missade det. ^^; Kan väl lägga till Ossu! Tatakae! Ouendan till nintendo DS då. ^^ *Ior som borde skaffa sig starkare glasögeon.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg