martina Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Jag vet inte om någon annan har redat skrivit om den här tråden eller något, isåfall förlåt. men jag tycker den animen är skitbra, verkligen hög kvalité på den. hade inga som helst förväntningar på den, trodde den verkligen skulle vara dålig men där fick jag haha! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 BECK är verligen en suverän anime, jag blir så inspirerad av den! Har sett igenom hela två gånger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitomi-chan Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Jag råkade se ett avsnitt av den och sen var jag som besatt och ville se fortsättningen. Jag skulle nog aldrig ha tittat på den annars eftersom jag brukar se på andra anime genre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thursday Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Jag har faktiskt sett första avsnittet av denna serie, men jag ska inte påstå att jag blev direkt intresserad. Den var helt enkelt bara halvbra, enligt min mening. Jag ska givetvis inte döma den redan, dock - jag kanske rentutav kollar in nästa episod någon gång i framtiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Animén är grym bra, en av mina favoriter fast mangan är snäppet bättre! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Animén är grym bra, en av mina favoriter fast mangan är snäppet bättre! Har inte läst mangan, men kan inte tänka mig att den skulle vara bättre, BECK handlar ju om musik, och det är ju den man vill höra! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg