Smartis Skrivet september 24, 2005 Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 Jag skulle vilja veta när dessa filmer kommer ut.. Detective conan the movie 9 One piece the movie 6 Fullmetall Alchemist the movie naruto the movie 2 ja vet att dem har släppts i Japan..men när kommer dem på dvd? skulle va tacksam för svar.. ni får gärna säga va ni tycker om filmerna också :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet september 24, 2005 Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 Jag kanske kan lägga till (nu när det ändå finns en sån här tråd ^^') att jag gärna skulle vilja veta när Inu Yasha season 2 box set kommer ut... ^^'' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 5 November: Inu Yasha Season 2 Delux Box Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg