tomado Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 Här är en bild med karaktärer från min serie NoodlemaN(Nudelmannen)!! http://img.photobucket.com/albums/v230/ ... d8cd29.jpg Tagen med webcam, så det är inte super kvalitét. Hoppas ni ser något iaf XD UPDATE: Bios till karaktärerna: Namn:Noo'del Mahn Alias:NoodlemaN Ålder:19½ Speciellt vapen:Nudlar Roll:Vår hjälte. Plats:Längst ner till vänster Namn:Edward ?(Alias Shohot) Ålder:23 Speciellt vapen:Stege, gevär Roll:Ond man som dyker upp i NoodlemaN's hus. Spoiler:Han blir sedan NoodlemaNs kompanjon och hjälper honom att strida. Plats:Mannen längst upp åt vänster. Namn: Albert Watson (Alias: Herr A) Ålder:32 Speciellt vapen:Verktygen i Alá Krull(Mer info, längre ner) Roll:The Bad Guy, Äger en hårsalong(Hårsalong alá Krull) Spoiler:Tappar sin hatt och det visar sig gömmas ett afro som bara växer under hatten Plats:Längst upp åt höger(Bara en del syns) Namn:? Ålder:? Speciellt vapen:inget Roll:Den mystiske mannen som kommer in i striden mot Herr A Spoiler:Blir senare i serien Shohots och NoodlemaNs kompanjon, för en stund. Plats:Längst ner åt höger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 Aiyaaa! :D Noodleman! Vill se serien! : D Jag är inget vidare på att kommentera anatomi osv, ser inga större fel.. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 Förvånande att du vill se serien, din Ramenälskare XD Fast den kommer nog inte upp här, dels för att jag måste få tillgång till scanner som jag bara får nån gg i månaden och att den är målad med rollertip penna så den är lite kladdig och till sist att min handstil kan man knappt läsa...^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 jag säger läs mitt förra inlägg i din andra tråd. Det är såklart bara tips och synpunkter men jag tror att det skulle kunna hjälpa dig att komma ett steg närmare en stor utveckling. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 Jag vill med se din serie..:D Kritik den figuren som du har målat i profil har ingen pana. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg