Hoppa till innehåll
Anime.se

Mai Hime, andra säsongen


Boda
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 194
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Precis som jag anade, dom väntade att ta med mai tills de absolut sista sekunderna. på så sätt kunde dom göra reklam en vecka i förväg. förövrigt ett bra avsnitt med den snyggaste navelpierceingen jag sett :D

På vem? o.O

 

Förresten, vad var det med valkyr-kostymerna? De gjorde något så otomes var tvungna att följa order.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis som jag anade, dom väntade att ta med mai tills de absolut sista sekunderna. på så sätt kunde dom göra reklam en vecka i förväg. förövrigt ett bra avsnitt med den snyggaste navelpierceingen jag sett :D

På vem? o.O

 

onyx himen, kommer inte ihåg vad hon hette. la ni märke till att katten som landade på bilen inte hade samma märke i pannan som katten som miyu sprang på i början hade? Mikoto har säkert en hemlig fet katt arme :P nästa avsnitt ser ut att bli ett lungt med mai och mikoto och mai... äntligen :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cool avsnitt men... va fan var det med Mai och Mikoto med lyssande ögon prylen :P

 

om man kollade trailern till nästa avsnitt så såg dom normala ut, så jag antar att det bara är en effekt för att få dom att se mystiska ut, eller något
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var som fan... Mikoto chrystal princess.. och katt gud XD men om kattguden tror jag inte vi får mer info... ska bli spännande och se ifall det är något extra speciellt med Arika de magiska orden "för att du är av hennes blod" och Arika med saijayin färgat hår... hmmm... får känsla av en annan med en satellit i omlopp i Mai-hime. sen vill jag veta ifall Machiro är någon speciell eller bara en liten oskyldig tjej som hamnat ivägen för allting.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo var helt okej, gillar dock inte förändringen från typ toke till brunett... fast Arika liknar sin mor mer nu iaf... ska bli spännande å se hur det slutar :D

gillar dock Mai's kommentar på previewn; "redan sista asvnittet!? Jag kom ju nyss!" :D hon skulle kommit in tidigare :(

 

EDIT: undrar f.ö. ifall nästa kommer idag, eller imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...