Hoppa till innehåll
Anime.se

Combat 05


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

Tänkte bara informera om att vi annordnar en fightingspelsturnering här på Gotland, Combat 05. Turneringsspelen är Tekken 5, Soul Calibur 2 och Street Fighter 3. Plattformen för spelen är Playstation 2, och kanske X-Box beroende på om vi inte får tag på tillräckligt med ex av Street Fighter 3 till

PS2.

 

Vi är en grupp studenter på Högskolan på Gottland som läser Spelutveckling i Interaktiva Medier (SiM) som med hjälp av kåren (GAME) annordnar denna Fightingspels-turnering. Denna turnering har hållits förut och då fick "vi" (jag var inte med då givetvis men jag skriver vi iallafall. enklare så) positiva reaktioner så iår blir det av igen.

 

Eftersom Tekken 5 och Street Fighter 3 är nya för årets turnering så har inga specifika regler bestämts för dom än. För SC2 så är det iallafall först till tre rundor som vinner en match. Mer utförliga regler kan hittas på Combat 05s hemsida. Länken finns längre ner. Vi hoppas kunna spela in alla matcher.

 

Jag kom in i processen bara för nån vecka sen. Turneringen äger rum den 28 till 29:e denna månad ( (!) ) i cafeterian/restaurangen på Högskolan på Gotland. Skulle vara kul ifall vi kunde få hit lite fler människor från fastlandet.

 

Eftersom allt detta är nonprofit så kostar det att vara med, 40kr per spel eller 100kr om man deltar i alla spelen.

 

Nämnvärt är också att man ska skriva upp sig för turneringen innan man kommer hit. Annars kan vi inte hålla koll på vilka som ska spela och det blir en massa trassel. Skriva upp sig för turneringen gör man HÄR!

På sidan kan man också hitta mer relevant info samt filmer och bilder från förra turneringen. Anmälningen är givetvis inte bindande. Men Vill man vara med är det definitivt en bra ide att anmäla sig.

 

Här är en poster jag gjort för turneringen.

adv-anse.jpg

 

Skulle vara kul att se nån av er på Combat 05! puresis03.gif

 

VIKTIGA LÄNKAR!!! 2 ST!!!!

 

www.ndp.se/sc2c - Förra årets turnerings hemsida

http://picard.hgo.se/~frah001/combat05/ - Combat05s hemsida

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...