Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam Seed (dvd region 1)


dinskugga
 Share

Rekommenderade inlägg

har Gundam Seed på region 1 dvd (usa)

 

och igår fick jag för mig att checka in dubbningen då jag inte har gjort det och gjorde det för skojs skull och jag tryckte även på subben då

 

och till min förskräckelse så stämde ju inte dubben & subben nånting och det var osynat och det var verkligen dåligt gjort

 

inte för jag bryr mig så mkt då man självklart ser på japanskt tal och eng subb och det är syncat och allt så det stämmer ..

 

är det nån mer som har GS på region 1 dvd ? och märkt samma

 

eller om det är nån som har region 4 utgåvorna och att det är samma där ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

subben och dubben brukar itne stämma för det mesta... ingen Dubb och subber på några av mina dvder jag ahr :D Men för överigt så tyckte jag att Dubben GS var rätt hyvsad faktist... men inget slår Japanska rösterna haha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Annars brukar det finnas två uppsättningar subs. En till originaldubben, och en till den engelska dubben. Brukar alltid bli fel sub för mig när jag ändrar den när den spelas, men om man ändrar i huvudmenyn så verkar det bli rätt.

 

Så har det funkat för mig i alla fall :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...