Hoppa till innehåll
Anime.se

Angående "Ge mig tips om animé att se"


Dragool
 Share

Rekommenderade inlägg

Visst, det är riktigt bra att folk kan tipsa om vad för animer folk kan kolla på osv. Men det är lite smått jobbit för folk att gå igenom 12 sidor vad folk har tipsat om.

Så jag tänkte mig varför inte göra så att man delar upp det i olika genre? Iosf är det lite svårt att exakt lägga upp på alla genre för att det finns ofantligt många i anime-världen men vi kan ta det basic:

 

Action, Komedi, Sci-Fi, Fantasy, Drama

 

Va tycker folk om detta eller är det bara jag som svammlar onödiga saker?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså... varför bara inte fråga i tråden "Ge mig tips om animé att se" sen se if någon rekommenderar en anime av typen du önskat dig...

 

Det är det som är meningen också, t ex. "jag vill se en animé som liknar Porco Rosso". Anledningen vi skapade tråden var att slippa 30 trådar som handlar om samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

relativt enkelt men lite tidskrävande är ju att sammanställa alla tolv sidor (eller va det nu va) till ett inlägg. ett kanske lättare sätt i längden är att göra en sida så att man kan lite lätt skriva in vilken anime det är, skriva lite lätt om den och så vidare..men då börjar det ju bli en info sida så..man ska kanske gå till en sådan sida direkt. lite svamel från en gammal man bara..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...