Arla-kanninen Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Är det någon från anime.se som skall gå på Westcon? Jag tror att jag ska gå men är inte riktigt säker. För er som inte vet vad Westcon är så finns det info på: Aninga.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Jag ska gå,och dra med två av mina vänner. : ) Det var tänkt att jag skulle cosplaya först,men mamma var lat och struntade i det hela,trots att hon sedan sommaren har sagt att hon skulle göra den...>_> Edit; Finns en möjlighet att jag inte kommer,trots allt.Den som lever får se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Uddevalla är nog lite för långt bort för mig. Det är lite kul att ett av deras teman i AMV-tävlingen är "psykserier" medans de längre ner skriver att det ska vara "lämpligt material". ^_^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Det är lite kul att ett av deras teman i AMV-tävlingen är "psykserier" medans de längre ner skriver att det ska vara "lämpligt material". ^_^' Hehe, tänkte på det också :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 Lämpligt material betyder ingen hentai och dylikt! Utliggare en liten nyhet kring westcon: Fantasy butiken kommer oxå... De sponsrar desutom cosplaytävlingen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 1. Köp av biljetter För att förköpa måste man först göra en intresse-anmälan, sedan betala in hela kostnaden till bankgirot 5668-4632 (De är liknade postgiro/plusgiro). Detta före den 16/12-2005, annars måste ni köpa biljetterna på plats. Ni måste ange Användarnamn på Aninga.com, Antal 3 dars- och 1 dag-biljetter på inbetalningen. (Exempel) Om man Cosplayar och har anmält (på chibi@aninga.com) detta så får man tillbaka pengarna vid uthämtning av biljetter! 2. Försäljare * Fantasy butiken kommer * SF-bok (nästan säkra på att de kommer) * Twana.se (nästan säkra på att de kommer) * Denkipop (nästan säkra på att de kommer) Vi väntar fortfarande svar av visa! 3. Sovplatser Vi har fixat med sovplatser, men de gäller att ha mer en dags biljett för att kunna sova över. 4. Animelistan Vi kommer antagligen uppdatera den och lägga upp ett schemma under nästa vecka. Mer information: här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Ny sida specielt för westcon: http://westcon.deepfish.net Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Efter ett strålande konvent så kommer vi snart planera för ett nytt, därför får ni gärna höra av er om ni vill hjälpa till eller bara vill önska något... Nästa konvent blir antagligen första veckan i Januari 2007 i Göteborg! PS! Skicka bilder från konventet till: chibi@aninga.com så jag kan lägga upp dem på kommande nya westcon sidan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lendai Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 hur många kom till westcon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 hur många kom till westcon? 59 personer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet mars 1, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2006 PS! Ett nytt westcon i sommar > Tråd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg