Hoppa till innehåll
Anime.se

Tsubasa Chronicle


Duke_Dark
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har sett Tsubasa chroncle och tycker att det var en till av clamps bra serier.

Men slutet på den är så där än för att dom kommer med mer av den i april 06 i japan så då får jag dom till juni juli så det är bara att vänta.

Ni personer som gilla card captor sakura och chobits tycker jag ska se Tusbasa Chronicle ni kommer inta att bli besvickna av den om ni vill läsa om den så gå in på www.[...].info och skriv Tusbasa Chronicle i sök rutan.

 

Och om ni undra så får jag dom av en kompis från japan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tsubasa Chronicle, för cirka femton veckor sedan såg jag kanske tio avsnitt.

Vet inte riktigt varför men jag fastnade för serien och tyckte att den var jättebra efter att ha sett några avsnitt.

 

Kul ide att de tar in en massa animekaraktärer från andra serier till sin egen, lite som kingdom hearts-spelet.

 

Men hur som helst så fick jag reda på att de skulle göra 86 avsnitt då, och inte 26 som jag trodde.

Då slutade jag att se då man blev sur, men nu var den plötsligt klar med bara 26 avsnitt.

 

Då kan man ju se den...

 

 

Och så avslutas den väl snabbt eftersom det kommer mera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men hur som helst så fick jag reda på att de skulle göra 86 avsnitt då, och inte 26 som jag trodde.

Då slutade jag att se då man blev sur, men nu var den plötsligt klar med bara 26 avsnitt.

 

det är bara uppehåll från att första sesongen är klar

 

den kommer starta igen nu till våren

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...