Hoppa till innehåll
Anime.se

"Out of Order" - Ny sida, trodde ni inte va?!! [6]


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

Man tackar!!! :)

 

Men tyvärr är det så att det kommer dröja rätt så rejält innan nästa sida blir upplagd. Jag har ingen egen internetuppkoppling och just nu sitter jag i GBG såå jag har varken scanner eller photoshop i närheten.

 

Ledsen men det kan inte hjälpas! TT^TT

 

...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Japp. Jag funderar också på att ändra format. Alltså, större sidor. Det jag kör på nu lämnar inte mycket åt kreativiteten. Fram tills nu har jag också gjort all layout i Photoshop. Funderar på att strunta i det och gjöra allt "old-school"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japs, Zaffe+Josefin: Jag har glömmt att tacka er för det trevliga sällskapet som ni bringade mig på Dogakon, det var en trevlig period jag kommer minnas för resten av mitt liv(ca 6år)...

 

Hehe hälsa Josse från Herid, och säg att jag tar tillbaka "gorilla"... Heh...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zaffe tråkigt(inte).

 

Om jag fått samma jobb som förra sommaren och fått ha det hela sommaren hade jag gladeligen haft det. Sitta vid en dator och bokföra enkäter för att sammtidigt ladda ner, se på film och lyssna på musik... Och då satt jag på 100mbit.. ahhh..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fanken, hade tänkt ladda upp några nya sidor nu när jag är i Ö-bro, men datorjäkeln har gått och låst sig på grund av ett jäkla Norton program. Det är helt omöjligt för mig att använda datorn.

 

Om det inte löser sig snart går jag fan och köper en ny hårddisk och installerar om windows på den istället.

 

Se upp för Norton Internet Security!! Det programmet är ondska!!!

 

Herid, jag kan skicka ett SMS till josefin och hälsa!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har skissat upp layouten på två stycken nu. Men det kommer ta ett litet tag innan jag lägger upp dom. Måste tweaka layouten lite mer och bla bla bla... du vet. Plus att jag åker iväg (igen) till dalarna på onsdag och kommer inte tillbaka förns på söndag. Så nån gång efter det ska nya sidan vara uppe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...