Hoppa till innehåll
Anime.se

Ny bild [18/12]


F.d. medlem
 Share

Rekommenderade inlägg

Kluddade runt lite ikväll i en java-applet som heter Sketcher, rätt så likt Paintchat.

 

sketcherdoodles9bb.th.jpg

 

Allting är ritat av mig förutom bilden nere till höger. Den gjordes av flera personer. I grund och botten är det samma som uppe till vänster fast vi misshandlade den. XD Och ja, jackan är rätt så lik en jacka ni sett förut. ;)

 

 

--------------------------------------

--------------------------------------

Har inte varit så aktiv senaste månaden så jag visar det jag gjort under den tiden. Lite blandat skräp. Orkar inte förklara bilderna eller ge bortförklaringar. XD

 

anniestormare1vt.th.jpgpractice6mg.th.jpgspraypaint3hs.th.jpgwinterinaction3zw.th.jpgchar3rq.th.jpgdoodle5yf.th.jpg

 

Kan nämna att det finns lite annat material som jag skulle kunna visa fast det är inte passande för detta forum. <.<;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

InAction: SUGOI!!!

Och nej, tror inte det skulle passa för yngre medlemmar med dom bilderna xD

 

Som sagt. <.<;

 

Vad heter detta forum då??? :P

 

Jag vet inte vart du vill komma? Forumet heter anime.se och delen konstplanket. Jag ser inte hur det kan vara förknippat till fetishes eller något annat. Vart vill du komma, förklara?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

..... jag letade upp forumet The Process.....

 

jag letade runt lite, men det forumets design och upplägg sög totallt plus.... fetish, kanske det men dem var ju inte så farliga...

 

jag hittade en bild som du hade lagt upp där... den var ju inte så farlig, den där med badplatsen/havet när killen sprutar näsblod... den var ju bara cool! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

heta tjejer, förutom ungen då ;P

 

...

 

säg inte...att det är DEN fetischen!? :O

 

Nej, Marksman är närmare. XD

 

..... jag letade upp forumet The Process.....

 

jag letade runt lite, men det forumets design och upplägg sög totallt plus.... fetish, kanske det men dem var ju inte så farliga...

 

jag hittade en bild som du hade lagt upp där... den var ju inte så farlig, den där med badplatsen/havet när killen sprutar näsblod... den var ju bara cool! :P

 

Fortfarande, om folk vill se den sortens material så får de leta själv. Visst, sidans design suger totalt men det skiter jag i. Och tack, för att du tycker att den är cool. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...