Hoppa till innehåll
Anime.se

Berserk


Kuroneko
 Share

Rekommenderade inlägg

Som sagt serien tar slut vid 25 avsnitt dock så fortsätter mangan efter sista avsnittet. Animen täcker grovt bara volymerna 3-14 av Berserk som nu är uppe i hela 30 volymer.

 

Nu har du något att se fram emot ^^;

 

Sen skulle jag uppskatta om du använder forumets sökfunktion, det finns otaliga trådar som handlar mer eller mindre om samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ahh Berserk - animen med det jobbigaste slutet nånsin....

Så extremt frustrerande... men sen dess så tar man dom andra fuckosluten med en klackspark.

 

Det borde vara en tråd, anime serier med ofärdiga slut... kan komma på en hel del: Kare Kano, NGE (det gjordes iofs om så småningom), Fruits Basket, första 3x3 Serien (fick åxå en fortsättning några år senare), Juuni Kokki (mest för att dom förlängde serien med 5-6(?) avsnitt med en sidoberättelse) å wolves rain.

 

juste det var berserk vi snackade om ja... försökte spela Berserk spelet (på japanska) det blev lite halv jobbigt att inte förstå exakt vad allting va å vart man skulle ibland. Men totalt sett så var det ett väldigt kul spel, lite som Dynasty Warriors (eller Drakengard).. hack and slash på konsol dvs. Man borde iofs ha läst mangan för att spela spelet, eftersom det utspelar sig en bra tid efter animen. Inte för att jag nu har läst mangan. Min kompis plogar sig troget igenom mangan å det låter på hans små förklaringar av den inte riktigt som en manga för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...