arklajn Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 http://photobucket.com/albums/f300/arkl ... nt=303.jpg kritik tack :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Yowza! Stora boobs O.O Håret ser lite skumt ut eftersom att luggen borde sitta mer på pannan till vänster. Huvudet "försvinner" in i håret, sen är det borta. Äsch jag är så dålig på att förklara... jag visar istället XP Fixad Version Annars, bra jobb! :3 Keep it uP! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Förutom det Svempa nämnde så missade han att brösten är olika storlekar, rätt så rejält. Den ena är ju två cupor mindre. :) Ser bra ut annars. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arklajn Skrivet februari 8, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 ah tack, var tänkt att hon skulle stå lite på snedden , vilket axlarna inte visar tillräckligt märker jag nu + naveln magen osv skulle varit sneare mä isåfall ;) , så brösten kanske de inte va mycke fel på :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 använd lite hjälplinjer du hittar det över allt .....tänkte för huvvet ser lite platt ut annars toppaen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 söt mage! ^^ kawaiiiiii! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 ah tack, var tänkt att hon skulle stå lite på snedden , vilket axlarna inte visar tillräckligt märker jag nu + naveln magen osv skulle varit sneare mä isåfall ;) , så brösten kanske de inte va mycke fel på :) Även om hon stod på snedden så skulle de vara olika storlekar. ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 Personligen så tycker jag att det är skitsnyggt! Vill ha mera! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlood Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 Snyggt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 från vad jag ser så försvinner lite av övre huvidet,, huvudet är ju runt upptill och inte platt så det slutar nog aningen tvärt. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 Förutom det som sagts om huvudet så tycker jag att hennes högra bröst är lite för litet jömfört med hennes Vänstra. (för det Vänstra kan ju inte vara för stort jämfört med det högra! ^^) Om ni skulle behöva mig så är jag och recogniserar terrängen...mellan hennes bröst...efter fler fel... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 Mustela, OM du skulle läst de 3 inläggen ovan mitt så hadde du sett att de kommenterat bröst storleken/ojämnheten ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 Mustela, OM du skulle läst de 3 inläggen ovan mitt så hadde du sett att de kommenterat bröst storleken/ojämnheten ^^ Det missade jag minsann. Men det jag ville få fram var ju att det ena bröstet kan inte vara för stort, det är det andra som är för litet... och att "Om ni skulle behöva mig så är jag och recogniserar terrängen...mellan hennes bröst"... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet februari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2006 Ja då vet man vad man ska rita för att få lite uppmärksamhet. Nä, men seriöst, förutom det som redan nämnts, så tycker jag den är snygg. Det jag skulle vilja tillägga är att ögonen (som ingen verkar kolla på) skulle kunna få lite mer detalj. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2006 Rita huvudformen före du sätter dit håret.: ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2006 som jag sa :D fast du sa mer om hur ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg