Murray Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 I år sänder Sverige Oscargalan måndag morgon. Sändningarna börjar klockan 1:00 på kanal 5. http://www.bio.nu/2006/kanal-5-direktsa ... carsgalan/ Nu blire grejjer, för detta år ska Jon Stewart vara värd för Oscargalan. Aldrig förr har jag haft intresse för att se på Oscargalan, men detta år, ska jag vara uppe hela natten. USA kunde inte ha valt en bättre människa för detta evenemang. Han är en av världens absolut roligaste, i dag levande, människor. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Går den bara i 5:an? Fan vad dåligt... jag som tänkte se den i år :( 5:an har inte jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosquitoz Skrivet mars 5, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2006 Om 30 min smäller det! Och nu är det Jon Stewart på Kanal 5! Ha en mysig natt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 5, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2006 Blir till att spela in. Tror det blir min första HELA oscarsgala om jag ser denna. Ska bli intressant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg