Hoppa till innehåll
Anime.se

Magikano


Noir
 Share

Rekommenderade inlägg

Sett 10 avsnitt, och jag älskar den :D

 

Humorn är på en helt annan nivå, typ galen ^^

 

Många kända seiyuus är med i den f.ö, bland annat

Mamiya (Nemu i Da Capo, Kaorin i Azumanga Daioh)

Maika (Mai i Mai Hime, Miina i Onegai twins)

Fuyuno (Chiyo i Azumanga Daioh)

 

Och såklart Momoi Haruko som vi alla känner igen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Humorn är på en helt annan nivå, typ galen ^^

 

på tal om galen humor, då ska du ju kolla på Puni Puni Poemy, Excel Saga och Dokuro-chan(denna antingen hatar man,eller älskar^^)

 

det jag sett av magikano visar på humor som smått påminer om dessa(mest excel) dock en del nivåer lägre, som att det är inte lika komplett ologiskt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Humorn är på en helt annan nivå, typ galen ^^

 

på tal om galen humor, då ska du ju kolla på Puni Puni Poemy, Excel Saga och Dokuro-chan(denna antingen hatar man,eller älskar^^)

 

det jag sett av magikano visar på humor som smått påminer om dessa(mest excel) dock en del nivåer lägre, som att det är inte lika komplett ologiskt

 

Excel saga och Puni puni har jag sett båda två, riktigt roliga faktiskt :D

 

flaskis: Du borde gett Excel en bättre chans, den blir roligare senare i serien, speciellt allt som har med Pedro att göra, eller vad han den mörkhyade nu hette ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltid dessa komplett ologiska avbrott, tycker avsnittet med rockartisten är bland dom roligast

 

nån som tror att magikano kommer få nån som helst vettig story utveckling? Personligen hoppas jag at den inte får det, är skönt med serier som bara är roliga

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltid dessa komplett ologiska avbrott, tycker avsnittet med rockartisten är bland dom roligast

 

nån som tror att magikano kommer få nån som helst vettig story utveckling? Personligen hoppas jag at den inte får det, är skönt med serier som bara är roliga

Lite utveckling kommer den nog få med tanke på avsnitt 9 då:

Harou i slutet gick helt frenzy och nukade Mamiyas lillasyster med helt galna krafter

Storyn handlar ju trots allt om hur Mamiya ska kunna bryta sin förbannelse.

 

JockeII: Jag gav excel saga en chans. såg ca 10 avsnitt innan jag la av :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ah, har inte sett till 9:an än, är på ep 7^^ men men, läste spoilern ändån, och ja, någon storyutväckling lär där ju vara, men jag hoppas det inte blir för mycket så att den börjar "äta" av humorn i serien

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

*Ledsen för dubbelposten*

 

ep 11 var lite småyr, en mdel klichér, men det kan man leva med, värkar som om nått är påväg att hända nu. Förövrigt första gånen jag hört bjällerklang på japanska :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...