Nagareboshi_Girl Skrivet mars 25, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2006 Kan någon översättningen till Shouri no uta & Tomorrow från Silver Fang? Vad heter jag på Japanska? Linnea :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 27, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 Har aldrig sett Silverfang så jag kan inte svara på dom, men du skulle antagligen kallas リンネア(Rinnea) på Japanska. Men bokstaven R kan utalas L på Japanska, det beror på vilket ord det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nagareboshi_Girl Skrivet april 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 Hur vet man igentligen vad man heter? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 Kan försöka mig på en förklaring. Den hela handlar om att kunna skriftspråket Katakana (Det man skriver icke japanska ord med) och sen göra det bästa av dom begränsningar som språket har. Som t.ex. så finns inte bokstaven L i japanskan men dock så kan R utalas som R, L eller något där imellan. Majoriteten av Karakana består även av en kombination av våra tecken t.ex サsa セse スsu シshi ソso men det finns även tecken för en bokstav, dom är アa エe ウu イi オo och ンn. Detta är inte dom enda regler som finns, utan det finns även en del tecken kombinationer som ger lustiga resultat men dom är för många för att gå in på här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamers_Wish Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 >:D siwo shoyang powa=Winter stand still in my will the Dreamer´s Wish is here.... jag kan men inte ni >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sterjoderup9 Skrivet november 1, 2006 Anmäl Share Skrivet november 1, 2006 http://bestdanitykane.info/movies/20083 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet november 1, 2006 Anmäl Share Skrivet november 1, 2006 http://bestdanitykane.info/movies/20083 Kan nån banna den där boten? :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg