Hoppa till innehåll
Anime.se

Nytt online gallery...


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

Hejsan hoppsan, som ni märkt kanske så är jag en aning frånvarande här...

har dumpat mitt gamla galleri på DA, tänekr inte längre uppdatera det med nya bilder, och orkar nog inte fortsätta här lr på något annat forum heller...

 

men har däremot precis lagt upp en sida som jag kommer hålla uppdaterad med mina senaste bilder...

 

kika gärna in om de känns för de :)

 

http://sticksandjam.tk/

 

edit: kan ju nämna oxå att jag inom kort ska lägga upp en sida med alla mina andra teckningar, för dom som inte alls tycker om mina riktigta bilder på sticks&jam ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Whow sheit! Lite mörkare bilder där än jag sett från dig tidigare O.O

Inte bilder i allas smak kanske...

 

Snyggt som vanligt men jag tror faktist jag föredrar snyggt detaljerade fantasydräkter och alver framför detta >)

 

Är bilderna till nåt speciellt projekt du håller på med eller får du bara lust att rita riktigt blodiga bilder ibland? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Whow sheit! Lite mörkare bilder där än jag sett från dig tidigare O.O

Inte bilder i allas smak kanske...

 

Snyggt som vanligt men jag tror faktist jag föredrar snyggt detaljerade fantasydräkter och alver framför detta >)

 

Är bilderna till nåt speciellt projekt du håller på med eller får du bara lust att rita riktigt blodiga bilder ibland? :)

 

har alltid ritat sådana bilder, men eftersom detta varit ett mer anime forum har jag bara inte visat dom...men tröttnat på mina tråkiga anime-inspirerade bilder, känns bara inte som min stil...

med de andra bilderna kan jag uttrycka mej mer som "konstnär" än i vanliga fall...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker mig känna igen de flesta av bilderna där från DA ändå.

Jag gillar iaf stilen på bilderna, de från 2006 är ju riktigt bra gjorda. Tror du kan utvecklas enormt inom den här genren av bilder. Inte för att jag inte gillar dina fantasy bilder, de är också skitsnygga, men de här känns mer "Ebba" på nåt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker mig känna igen de flesta av bilderna där från DA ändå.

Jag gillar iaf stilen på bilderna, de från 2006 är ju riktigt bra gjorda. Tror du kan utvecklas enormt inom den här genren av bilder. Inte för att jag inte gillar dina fantasy bilder, de är också skitsnygga, men de här känns mer "Ebba" på nåt sätt.

 

 

ah tack, jag trivs mycket mer med den här stilen oxå :)

många bilder från DA, men håller på rensar mitt galleri där, tänker inte ha kvar något där längre så de blev ett eget galleri ist...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...