dj_quiCK Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 hej, jag såg en animefilm för flera år sen, som visades på en kanal som hette sci-fi channel, som numera finns inte på viasat. filmen utspelar sig på en post apocalyptisk värld. en kille vaknar efter hans "space pod" kraschar tillbaks till jorden. det visar sig att killen är otroligt stark där han kan mosa fiendens huvud utan problem, påminner lite om fist of the north star. det slutar med att han bär en svart rustning med hjälm som påminner lite grann om darth vaders eller tyskarnas hjälm från WW 1 och i slutet så dör han, från att han räddade en tjej från en gigantisk stridsvagn i öknen och det enda man ser kvar är hans förstörda hjälm. sci-fi channel visade också anime filmer som guyver, dominion tank police, macross osv. det är inte mycket till info men jag skulle vara tacksam om ni känner till det. mvh. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 hmm första tanken var Armagedon eller MD Geist.. men är jag tänker näe är nog ingen av dom :S Föresten kan du försöka denna tråd istället för denna kommer låsas http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=4483 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Boda du länkade till samma sida -.- Men varför skulle den här låsas? Är inte direkt så att det är en "tips om anime"-tråd utan han eftersöker ju en anime så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dj_quiCK Skrivet april 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 hmm första tanken var Armagedon eller MD Geist.. men är jag tänker näe är nog ingen av dom :S Föresten kan du försöka denna tråd istället för denna kommer låsas http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=4483 tack så mycket boda det var md geist som jag letade efter. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 haha ser det nu XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg