Hoppa till innehåll
Anime.se

Hej! vi söker efter en manga artist


Kamaru
 Share

Rekommenderade inlägg

"Screentones" är vad man på svenska brukar kalla "raster". De vanligaste är punktraster och linjeraster, men det finns en uppsjö av olika sorter. Används för att ge grånyanser trots att trycket bara är svart-vitt. Mycket vanligt i svart-vita serier, från gamla hederliga Fantomen till modern manga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack för att du föreslog mig Docster =P

synd att man är så upptagen med annat tecknarrelaterat, men det är väldigt frestande med 6000kr för 15 sidor.

men jag antar att efter 15sidor vill du fortsätta på storyn med 15sidor till, osv?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LOOOL det här en bluff hah nä det är det inte :DDDD huru gammal är du riktigt 12?

 

Han lär ju inte tro på dig när du skriver så där, gör oss en tjänst genom att titta genom dina inlägg och korrigerar dina grammatiska/stavfel innan du postar dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaa jag är inte bra på och stava på svenska tyvär för har bott i italy 12 år och i finland 4 :) så det är vell ganska bra att har lärt sej svenska i 1 och en halv år ?

 

Sannerligen, hur som helst: Dra upp nivån på samtalen en bit om någon ifrågasätter trådens innehåll så är det verkligen inte rätt tillväga att kalla honom 12 år. Är det inte bättre att vara seriös och visa motsatsen?

 

Aja nu ska jag inte stjäla din tråd mer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lmao .... Du sa ju welcom o sa att jag skulle va med. sän så säjer jag att ja inte tycker de värkar så bra o att ja tror ja drar så sa du nej nej snälla vi behöver dig.... Du behöver alltså inte bli arg bara för att ja lämnade lr iallafall inte ljuga..

 

Och varför sa du inte det innan jag lämnade er da?

 

När ni gav mig uppgifter om att ja skulle rita de 4a karraktärerna så ståg det inte hur gamla dom var och inte heller hur långa de var. Bara lite grann hur dom såg ut. Såpas bra engelska förstod jag(Det stog på engelska).

 

//lol

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...