Hoppa till innehåll
Anime.se

Behöver hjälp med en (anime?) låt


Bareus
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har hittat en extemt (enligt mig då asså) bra anime låt.

Den heter Nurse Me! - Mami - I Pray To Stop My Cry - Little Sea Style tror jar. Det här är vad jag fick tag på som tittel.

Igentligen sökter jag efter en låt som heter I Pray To Stop My Cry som skall vara framfört av Mell från Black Lagoon.

Jag vill veta vem som framför denna låt och vilken anime eller album tillhör denna låt.

Ni förstår när jag gör en sökning på Little Sea Style som jag tror/trode är titteln på animen får jag fram namnet Kotoko som atrist och en annan sida visar 川田まみ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hittat en extemt (enligt mig då asså) bra anime låt.

Den heter Nurse Me! - Mami - I Pray To Stop My Cry - Little Sea Style tror jar. Det här är vad jag fick tag på som tittel.

Igentligen sökter jag efter en låt som heter I Pray To Stop My Cry som skall vara framfört av Mell från Black Lagoon.

Jag vill veta vem som framför denna låt och vilken anime eller album tillhör denna låt.

Ni förstår när jag gör en sökning på Little Sea Style som jag tror/trode är titteln på animen får jag fram namnet Kotoko som atrist och en annan sida visar 川田まみ.

川田まみ = Kawada Mami. Och det är hon som framför "I pray to stop my cry -little sea style-" Dock, efter en sökning i mitt I've arkiv, har jag kommit fram till att det är KOTOKO som framför "I pray to stop my cry", från albumet "I've ANIM Music Disc".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

'I pray to stop my cry är av I've.

 

Data för låten kan du se här Den är skriven av Kotoko och sjungs av Mami Kawada (川田まみ)

 

Spelet låten är från heter Ryuojoku Chikan Jigoku (Fritt översatt - 'Ofredande och Våldtäkt helvete') och är från ANIM.

 

Finns på soundtracket för spelet, på en samlingsskiva för ANIM spel och på I'ves LAMENT skiva.

 

Edit: Var visst lite seg av mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I pray to stop my cry -little sea style-

 

作詞 KOTOKO

Text: KOTOKO

 

作曲 高瀬一矢

Musik: Kazuya Takase

 

編曲 高瀬一矢

Arrangemang: Kazuya Takase

 

歌 川田まみ

Sång: Mami Kawada

 

収録作品 凌辱痴漢地獄 同梱CD (ANIM)

Produkt: Ryuojoku Chikan Jigoku Bonus CD (ANIM)

 

発売・放映日 2002/02/22

Dag produkten började säljas

 

Sen står det bara att den korta vesionen är 3:14 och att den förutom på tidigare nämd skiva även föjde med en DVD till PUSH (som är en tidning)

 

Den långa versionen som är 7:03 gavs ut, förutom på skivan, även på I'ves LAMENT CD och på en samlingsskiva från ANIM.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...