Hoppa till innehÄll
Anime.se

Min serie Dredd

Tifa

Rekommenderade inlÀgg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det ser bara bra ut, förutom en del stavfel o sÄnt. Du gjorde ett ganska grovt fel nÀr det stod begravdes vdes! Du har Àven glömt stor bokstav och mellanrum ett par gÄnger. Sen om jag inte misstar mig, pÄ sida 11 har vÀl mördaren lite vÀl stora hÀnder?

Grundere - Grundare

HĂ€mdlystna - HĂ€mndlystna

Hmm, nÀr kommer fortsÀttning? =D~

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

• 2 weeks later...

UrsÀkta stavfelen. Var lite för snabb nÀr jag skrev, och stavning har aldrig riktigt varit min grej, men det mesta Àr slarvfel och jag kommer att rÀtta till dom nÀr jag fÄr en stund ledig. Mördaren har jag gett stora hÀnder med avsikt. Det ligger en liten historia bakom det med ^^ .

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

JodÄ de gör det nog : ) fasst han har stora pÄ en bild dÄ han stÄr bakom henne dÄ kan man se att handen Àr ungefÀr lika stor som hennes ansikte fast nÀr han hÄller henne över munnen tÀcker handen bara hakan till mitten av nÀsan typ. fasst de tror ja inte du tÀnkte pÄ nÀr du ritade. =/

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter