PokaSorM Skrivet november 23, 2006 AnmÀl Share Skrivet november 23, 2006 Hej! snart slÀpps Rayman 4 pÄ Nintendo Wii. Jag vill gjÀrna köpa den men jag hoppas den kommer till PS2 till Sverige. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
JP Skrivet november 27, 2006 AnmÀl Share Skrivet november 27, 2006 Jag vet inte om det Àr det hÀr du menar:  http://www.webhallen.com/prod.php?id=59330  Om det Àr det du menar sÄ kommer det till PS2 08 12 06. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet november 29, 2006 Författare AnmÀl Share Skrivet november 29, 2006 ja det Àr den! vad bra! tack nu kan jag oxÄ betella den Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 29, 2006 AnmÀl Share Skrivet november 29, 2006 Vad bra :> Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet november 29, 2006 AnmÀl Share Skrivet november 29, 2006 Hej!snart slÀpps Rayman 4 pÄ Nintendo Wii. Jag vill gjÀrna köpa den men jag hoppas den kommer till PS2 till Sverige.  vÀrt att notera Àr att det Àr mer ett partyspel Àn "Àventyrs" spel Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet november 30, 2006 Författare AnmÀl Share Skrivet november 30, 2006 Det mÀrkte jag nÀr jag sÄg Trailen.lol Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg