Mustela Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 http://www.deviantart.com/deviation/436 ... n%3Ascraps Min galleritråd orkar jag inte riktigt leta upp. Nu har jag äntligen lyckats färglagga den här bilden efter många om och men. Tack Denny och Zaffe för vägledningen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 Och bra blev det. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet december 9, 2006 Anmäl Share Skrivet december 9, 2006 good work mustela! Ser riktigt nice ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 9, 2006 Anmäl Share Skrivet december 9, 2006 toft! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Verkligen nice! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg