Saya Skrivet november 28, 2006 Anmäl Share Skrivet november 28, 2006 Som helsåld på denna serie lyckades jag inte undgå att denna bok finns att tillgå, inklusive ett par tre större affischer jag gärna vill ha. Jag har lyckats få tag på en digital version av den, men det hjälper mig inte mycket när jag vill sätta upp något på väggen. Så, då hittade jag boken på denna adress för ett till synes lågt pris. Innan jag beställer den är min fråga om det verkligen är ett billigt erbjudande eller ej. Inte var dag jag beställer merchandise ur Japan, så jag vet inte själv. Vet någon om det finns billigare någonstans? Addendum; boken är 18+. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet november 30, 2006 Anmäl Share Skrivet november 30, 2006 Om man vill betala nästan tre gånger mer än vad den kostar i Japan så fungerar det väl. Såg den inte hos amazon.jp men finns hos Mangaoh. http://www.mangaoh.co.jp/php/data_produ ... code=70568 77 SEK (eller 13 USD). Nu är ju tyvärr Mangaoh lite krångligare att använda än amazon.jp, men jag har skrivit en (näst intill) idiotsäker guide. Sedan finns ett ytterligare antal artbooks också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 Tackar och bockar... Utomordentligt svar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 Grejen är att den visst fanns på amazon http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/ASIN/4776790084 Undrar hur jag inte lyckades hitta den sist. Men saken är ändå att du får den billigare från Mangaoh eftersom du betalar frakt för den faktiska vikten och inte, som hos amazon, en fast summa + 300JPY/artikel. (Dessutom är det dörrleverans.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg