Hoppa till innehåll
Anime.se

Fate/Stay Night Premium Fanbook.


Saya
 Share

Rekommenderade inlägg

Som helsåld på denna serie lyckades jag inte undgå att denna bok finns att tillgå, inklusive ett par tre större affischer jag gärna vill ha. Jag har lyckats få tag på en digital version av den, men det hjälper mig inte mycket när jag vill sätta upp något på väggen.

 

Så, då hittade jag boken på denna adress för ett till synes lågt pris. Innan jag beställer den är min fråga om det verkligen är ett billigt erbjudande eller ej. Inte var dag jag beställer merchandise ur Japan, så jag vet inte själv. Vet någon om det finns billigare någonstans?

 

Addendum; boken är 18+.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man vill betala nästan tre gånger mer än vad den kostar i Japan så fungerar det väl. Såg den inte hos amazon.jp men finns hos Mangaoh.

http://www.mangaoh.co.jp/php/data_produ ... code=70568

77 SEK (eller 13 USD).

Nu är ju tyvärr Mangaoh lite krångligare att använda än amazon.jp, men jag har skrivit en (näst intill) idiotsäker guide.

 

Sedan finns ett ytterligare antal artbooks också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grejen är att den visst fanns på amazon

http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/ASIN/4776790084

Undrar hur jag inte lyckades hitta den sist. Men saken är ändå att du får den billigare från Mangaoh eftersom du betalar frakt för den faktiska vikten och inte, som hos amazon, en fast summa + 300JPY/artikel. (Dessutom är det dörrleverans.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...