Hoppa till innehåll
Anime.se

KOTOKO


Bloodysakura
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 months later...

Love a Riddle är nog en av dom bästa kärlekslåtar som någonsin har gjorts. Helt underbar.

 

Övriga låtar jag tycker om med henne:

421 -a will-

Do you know the magic

Oboetete ii yo

Onaji Sora no Shita de

Princess Brave!

Princess Bride!

Re-sublimity

Shooting Star

Sledgehammer Romance

Sora no Mori de

Suppuration-core-

Tameiki clover

 

(Gjorde en lista över bra låter till ett annat forum, sparade den, och se den kom till använding ;))

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul att du har sparat en bäst Kotoko lista från ett annat forum.

Måste säga att många låtar är ok från Kotoko.

Love a riddle är en bra låt, för några år sen hittade jag en engelsk översätting av den låten, men har inte sparat den, har du en översätting vore bra. För övrigt gillar jag I've musiken där även Mami Kawada är en favorit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du en översätting vore bra. För övrigt gillar jag I've musiken där även Mami Kawada är en favorit.

http://www.animelyrics.com/anime/onegai ... riddle.htm

 

I've har en del bra artister under sig ja. MELL har en del bra låtar, bla Red Fration, OP till Black Lagoon och Permit.

 

Varför ser jag inte Agony och Second Flight på den listan då? ;)

 

F.ö gillar jag verkligen openingen till Hayate no Gotoku också, minns inte vad den heter dock.

Måste ha missat dom. Jag gjorde likadant med en hel andra massa artister och grupper, kort sagt, listan vart ca. 3 A4-sidor i Word.

 

OPn till Hayate no Gotoku heter, lustigt nog, Hayate no Gotoku!

Lyrics finns här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
Har du en översätting vore bra. För övrigt gillar jag I've musiken där även Mami Kawada är en favorit.

http://www.animelyrics.com/anime/onegai ... riddle.htm

 

I've har en del bra artister under sig ja. MELL har en del bra låtar, bla Red Fration, OP till Black Lagoon och Permit.

 

 

Många av I've artisterna har liknande stil. EIKO e ganska lik kotoko + mell med.

 

Och för er som inte visste så är Second flight en duet med Kotoko och Hiromi Satou (en till I've artist).

 

Om du gillar den techno stilen mycket av kotokos låter har så rekomenderar jag att tanka/köpa I've Girls Compilation Album 1-6

 

Riktigt bra låter på dom (ca 100 låtar totalt)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...