Gogo Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Hejsan. Tänker sälja mina Fafner DVD:er. De är alla i gott skick. Kan fixa bilder. Riktpris: ~350-400 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Kan vara intresserad om jag bara kommer på vart Ekerö ligger XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Är väl rätt nära dig Boda. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 Boda: Ekerö ligger en bit utanför Stockholm, tar typ 50 min från T-centralen hit ut. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 uyrk 2 timmar till dig ifrån mig, sen 2 timmar hem XD ajja får se tills löningen iaf.. vi kanske kan ses inne i stan eller nåt :D alltid viljat träffa GoGo irl. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 18, 2007 uyrk 2 timmar till dig ifrån mig, sen 2 timmar hem :lol: ajja får se tills löningen iaf.. vi kanske kan ses inne i stan eller nåt :D alltid viljat träffa GoGo irl. :) Jo självklart kan vi ses inne i stan. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Omg LOL! Sålda till Boda. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Omg LOL! Sålda till Boda. :D Vadå omg :S låter ju som jag blivit lurad :D eller var det så att du äntligen blev av med serien:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2007 Omg LOL! Sålda till Boda. :D Vadå omg :? låter ju som jag blivit lurad :D eller var det så att du äntligen blev av med serien:D Haha, ingen speciell mening med mitt "Omg LOL!". :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 1, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2007 Man ska inte alltid läsa mellan raderna Boda. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg