Hoppa till innehåll
Anime.se

N'dolphins bilder


Endolphins
 Share

Rekommenderade inlägg

nice! gillar bilden som fän :) , jobba lite mer på den så jefflar!,

Yepp tablets är åt helvete i början.. jag ville kasta min i väggen eller ge däcken under en lastbil något att köra över, men efter ett par veckor gav jag det en chans igen och då gick det bara bättre och bättre. Se till att du har drivers till tablet installerade dock

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ju inte säga att pressurefunktionen var svår att hitta. Jag har aldrig direkt färglagt någonting digitalt tidigare, så jag gör ganska mycket experiment med färger och dyl. Det går framåt, dock. Snart kanske jag till och med kan hitta en lämplig hudfärg. :P

 

Om det är någon som har ett trix för att dra raka och rena streck så är jag idel öra...

 

Angående bilden så anser jag faktiskt att den är färdig. Jag brukar alltid överarbeta bilder, så jag valde medvetet att sluta innan jag kände att allt var perfekt. Jag måste erkänna att jag faktiskt gillar att den inte ser helt färdig ut.

 

Men det finns saker jag kan jobba på. Exempelvis så blev hakan mer tillbakadragen än jag ville. Håret liknar lite en pottfrisyr och hans skäggstubb ser ut som något man hittar på en fjortonåring. Men man kan inte lyckas på första försöket, jämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...